TEGUR NASIHAT LUAH

Thursday 17 November 2011

bl0g berwajah baru!

hehe..sukanya.. :))
 Thank You Very Much to My Beloved Sister,,Atie MUsfirah~
beliaulah yang bertungkus lumus mengcomelkan blog aku ni..
amacam,okey tak? haha..

Hakikatnya,aku memang tak reti nak touch up kakah benda ni..
Dulu blog ni macam apa ntah..
Tunggang terbalik..
Ada ke patut, profile aku g letak kat tab bawah sekali..eh3..
memang dahsyat sangatlah..
mesti mengucap panjang orang yang bukak blog aku nih..
ntah ape2.. huk3..

amacam tulisan aku ni? okey tak??
semoga lepas ni,,En.Rahman takkan ketawakan aku lagi..
sekarang I dah pandai blogging tau.. :P
jangan jeles.. :)

okeylah..sudah tak tau mau ditekan huruf apa lagi kat keyboard ni..
sebenarnya aku cuma nak ucap TQ s00 much kat adikku sayang si Atie tu..
+ nak practise menulis kat blog jugak..
alang2 dah berjasa kata aku,,meh nak tolong promotekan dia punya blog..
haa..tu la blog dia..
Voice Of Qalb namanya..
sila2 lah berkunjung ke pondok buruk dia tu ye..
followlah sekali ye.. macam kesian je x de org nak follow..kah3~

orait,setakat tu aje bebelan aku..
sudah mahu offline..
sekali lg,TQ sayangku Atie..
muahhh.. :)


salam tengok blog comel~

3 comments: